Hey,it's my birthday! Wohoo~

Posted by Quezen | Posted in | Posted on Tuesday, March 02, 2010

0

Bismillah...

Wohoo! Sing birthday song for me guys! Hepi besday to me! Good god! (tampaq ckit,hampeh tul :P ) hehe..alhamdulillah..ghupe2 nye dh bertambah lagi umuq den..tp still the same..same guy,same name..longer hair,increase in height(yup!), and...ntah. So wat was the special thing i'd done today? Let see...nope. All the same. It's holiday. Waking up late. My breakfast at noon. My lunch at evening..and so on..Hah! Tadaa~ I made the so-called Tempura Shrimps! Yoshhh~ At last ade gk yg sepesel di situ..Nk resepi? Nnt den post kn kt post yg len. Post ni spesel utk birhtday aku jek. Wakakaka..

Oh yeah,thank you to those who remember n wish for my birhtday~ Syg hangpa suma! Kek2,nseb bek my mom pn ingt lg kt besday anak die ni..hehe..

OK2..tahun baru,azam baru! (tahun baru mendenye!)
waaa...cuti nk abih dah..jgn la pegi wahai cuti~~~

Da..tammat..bye~

Comments (0)